11 mája 2009

Punjabi / English.

V domácej knižnici mám aj anglicko- punjabský slovník. Dá sa kúpiť v špecializovaných knižných obchodoch. V Melbourne ho dostanete vo „Foreign Language Bookshop“, na Collins st. Melbourne. Nejaké podobné kníhkupectvá určite jestvujú aj v Británii (odkiaľ nám prišla otázka).

Slovník zostavil Rev. W.P. Hares a prvé vydanie vyšlo v 1929. roku. Od vtedy ho občas tlačili a tento, čo ja mám, vyšiel v 1996. roku, v New Delhi, ako štvrtý „reprint“.

Adresa vydavateľa je:

Publisher J. Jetley

for Asian Educational Services

C-2/15, SDA New Delhi – 110 016

Lal Kuan, Delhi – 110006.

Distribútori pre U.S.A. & Canada:

Hippocrene Books, inc.

171 Madison Avenue

New York, NY 10016.

Adresav Indii:

Asian Educational Services

31, Huaz Khas Village

New Delhi – 110016

Cable: Asia Books, Ph: 660187, 668594; Fax: 011-6852805.

* Môj slovník je len anglicko-punjabský a či jestvuje aj punjabsko-anglický, neviem. Nikdy som nehľadal, lebo takýto som zatiaľ nepotreboval.

** Môžem odporučiť, aby ste sa obrátili na adresu distribútora pre U.S.A. a Kanadu.

……………..JK

Žiadne komentáre:

Super pre vasu firmu

Čítame...

*** MENÁ *****

>A<>B<>C,Č<>D<>E<>F<>G<>H<>CH<

>I<>J<>K<><>M<>N<>O<>P<>Q<>R<

>S<>Š<>T<>U<>V<>W<>X<>Y<>Z<>Ž<>

***Etymologický slovník***********

<A-C><Č><D,Ď,Dž><><><><><><H>

Autorské práva:

http://Kruhy.blogspot.com

nassinec@gmail.com