29 decembra 2009

Príhody silvestrovskej noci.

Vinšujem vám nový rok; aby vám odpadol z peci bok; zo šafľa ucho; z gazdinej brucho; z kante rúra; aby ste mali o rok Ďura.

clip_image001

Pred krčmou policajti pomáhajú jednému zbitému mužovi. „Kto vás takto dokaličil? Môžeme nám dať jeho opis“?

„Môžem, pravdaže môžem. Práve preto ma aj zbil, že som mu to povedal“.

...........................

„Pán policajt proším, kde je druhá strana ulice“?

„Tam, na tej strane“.

„A prečo mi ten tam chruňo povedal, že tu je druhá strana?“

............................

Na ceste domov, policajná hliadka stopovala auto:

„Pane, jazdili ste stovkou a tu je povolená len päťdesiatka“.

„Mýlite sa, určite som neprekročil päťdesiatku“, dal sa šofér do hádky. V tom sa do diskusie zamiešala aj jeho manželka: „ Pán policajt, márne sa s nim dohadujete, keď má trochu popité, na kraj s nim nevijdem ani ja.“

.........................

Paddy a Mick sa vracajú domov po veselej silvestrovskej noci a hlasne si spievajú, až revú. Videl ich policajt a pristúpil: „ Ľudia, tichšie.“

„Nebudeme.“

„Už aj utíchnite. Viete kto som?“

„Nevieme, ale ak nám povieš, kde bývaš, odvedieme ťa domov.“

..............................

Jano sa na zábavu dostavil so svojou novou láskou. Ako slušný muž, nalieval jej do pohárika čokoládový likér a hovorí: „Povedz mi, kedy ...“

„Hneď po tomto poháriku.“

...............................

„Marča, táto pálenka ťa robí na pravú krásavicu.“

„Ale ja som ešte nepila“.

„Viem, ale ja som si popil.“

..............................

Na každej veselej zábave stretnete len dve skupiny ľudí. Tí, čo chcú domov skorej a tí, čo domov vôbec nechcú isť. Smola je len v tom, že sú zosobášení.

.............................

V drobné hodiny 1. januára, policajná hliadka sledovala jedno auto.

„Pane, musíme vám zagratulovať. Aj v túto noc ste šoférovali pozorne, neprekročili rýchlosť, na semafóroch ste zastali...“

„Manželka, vedľa pána šoféra pridala: „Viete, on je vždy až nadmieru pozorný, keď si vypije.“

...............................

Po veselej novoročnej noci, Jano sa vracia domov, rovno cez park a má čo vidieť. Hneď vedľa chodníka, nejaký fanatik robí kliky, skleky (po ang. press ups, po aust. push ups), no proste priľahol na ten trávnik a na rukách sa dvíha a spúšťa. Preštudoval si ho z jednej, z druhej strany a hovorí: „Kamarát, všetko márne. Tá ti už dávno zdupkala.“

.................................

Bolo to vraj v Írsku, keď na Silvestra, policajná hliadka na ulici našla Kevinka. Spitý, do bezvedomia. Hneď zavolali ambulanciu a previezli ho do nemocnice, rovno na operačný stôl, keď tu sestrička zbadá aj nejakú ceduľu:

„Pán doktor, so mnou nie je nič zlé, iba som spitý. Nechajte ma odspať si a budem v poriadku a v žiadnom prípade nerobte operáciu slepého čreva, ako ste to robili už dvakrát“.

.................................

A zase to bolo na Záhorí, po Silvertri, keď si veliteľ policajnej stanice predvolal Nácka.

„Nácko, tu je sťažnosť, že si včera večer bol úplne nahý, s fúrikom behal po dvore a v tom fúriku si mal ďalšieho obnaženého policajta. Hanba. Čo mi môžeš povedať?“

„Pán náčelník, nevybážam sa. Áno, bol som nahý, ale ten v tom fúriku ste boli Vy.“

...................................

V jedno januárové ráno policajt zastavil na mŕtvo ožraného Ďura.

„Kto ste, odkiaľ a kam idete?“

„Som Ďuro, idem domov z novoročnej zábavy.“

„To si uťahujete? Veď Silvestra bolo pred tromi týždňami.“

„Aj to dobre viem, ale blíži sa Pavla, takže som sa rozhodol ísť domov a urobiť si kratšiu prestávku.“

......................

V tú noc Silvestrovej zábavy, Nácko chcel byť dobre informovaný, kedy bude tá dôležitá hodina, minúta a že nemal hodinky, pýtal sa okoloidúcich: „Koľko je hodín?“

Uctiví ľudia mu odpovedali: „Jedenásť, štvrť na dvanástu, pol dvanástej....“ až ho to zmietlo.

„Koľko ľudí, koľko hodiniek a každý mi udáva iný čas.“

..........................................

Po novoročnej noci Nácko poriadne ochorel a chceš, nechceš, musíš k doktorovi.

„Váš problém je borovička, terkelica... víno, pivo... Musíte prestať piť. Viete, že každý pohár vám kráti život o jeden týždeň?“

„Pán doktor, Vy neviete nič. Ak by to bola pravda, tak už 20 rokov by som bol pod zemou.“

.........................

Na Silvestra.

„Pane, máte prázdny pohár. Prinesiem Vám ďalší ?“

„A načo tu budem mať dva prázdne poháre?“

............................. J. Kulík

Mnoho šťastia v novom roku.

Žiadne komentáre:

Super pre vasu firmu

Čítame...

*** MENÁ *****

>A<>B<>C,Č<>D<>E<>F<>G<>H<>CH<

>I<>J<>K<><>M<>N<>O<>P<>Q<>R<

>S<>Š<>T<>U<>V<>W<>X<>Y<>Z<>Ž<>

***Etymologický slovník***********

<A-C><Č><D,Ď,Dž><><><><><><H>

Autorské práva:

http://Kruhy.blogspot.com

nassinec@gmail.com