02 apríla 2011

Ekológia na iný spôsob...4-klbko rastie

Prvý apríl zez.bez vez....




Ekologické klbko, z konárov stromov, má priemer 195 cm.
Opytujú sa ma načo to robím...? či voľný čas nemožno využiť užitočnejšie?
Zapojte trochu obrazotvornosť, niečo vás napadne...
Odpoveď bude zverejnená keď klbko bude mať priemer najmenej 200 cm (2 metre) ;-)
......pokračovanie nasleduje.....
................................
............................................................











4 komentáre:

Daniela Augustka povedal(a)...

Netuším, čo by z toho mohlo byť. Len mi to nateraz začína pripomínať veľkonočné vajce :-)

Anonymný povedal(a)...

Chcela by som vidieť toho vtáka čo by také vajce zniesol, na svet priniesol ;-)

Anonymný povedal(a)...

Anonymná tvoje úvahy idú správnym smerom. Chcel by som vidieť toho vtáka, čo znáša čokoládové veľkonočné vajcia. Ty nám určite prezradíš jeho meno a aj miesto výskytu. Matúš

Anonymný povedal(a)...

Hehehe Matúško. Možno si to práve Ty a ani o tom nevieš? Musela by som nakuknúť do Tvojho hniezda, vieš, preveriť čo tam bude. Jeho meno zatiaľ neviem a miesto výskytu... hmhm tiež presne neviem, ale bude to určite nejaké "hniezdo". Keď sa dozviem viac, dám Ti vedieť. Mám rada čokoládové veľkonočné vajíčka. Dalila.

Super pre vasu firmu

Čítame...

*** MENÁ *****

>A<>B<>C,Č<>D<>E<>F<>G<>H<>CH<

>I<>J<>K<><>M<>N<>O<>P<>Q<>R<

>S<>Š<>T<>U<>V<>W<>X<>Y<>Z<>Ž<>

***Etymologický slovník***********

<A-C><Č><D,Ď,Dž><><><><><><H>

Autorské práva:

http://Kruhy.blogspot.com

nassinec@gmail.com